עיריית נתניה – בגמר התחרות הבינלאומית לאיכות ולחדשנות

1 מרץ, 2018 |
  •   
  •   
  •   

נתניה חדשנותבתחרות  הבינלאומית  לאיכות וחדשנות  Quality Innovation Award שנערכה מטעם ממשלת פינלנד בחודש פברואר בעיר בילבאו שבספרד  עלתה לשלב הגמר נציגת מדינת ישראל – עיריית נתניה

עיריית נתניה, שייצגה את מדינת ישראל לאחר שזכתה במקום הראשון בתחרות מקדימה שהתקיימה בארץ  מטעם האיגוד הישראלי לאיכות ומשרד המדע והטכנולוגיה, הייתה העירייה היחידה שעלתה  לשלב הגמר בתחרות בספרד. לצידה עלו לשלב הגמר  12 מדינות ובהן סין, ספרד, אסטוניה וגרמניה, שהציגו פרויקטים של מדינתם.

טקס קבלת הפנים לזוכות בקטגוריות השונות נערך בהשתתפות שגרירי המדינות – בספרד.

הפרויקט שהוגש לוועדת הפרס ע"י מנהלת האגף לאיכות ותכנון בעירייה אילנה לונגו, ומשך את תשומת לב השופטים בתחרות  הוא מרכז הצעירים העירוני- "הגג"  שבמנהל חינוך, בניהולה של מריתו קבדה, הממוקם בליבה של העיר ומאגד בתוכו פעילות מקיפה לצרכי הצעירים בעיר. במרכז מתחמים חדשניים כמו "הקפסולה" לעידוד יזמות עסקית וחברתית, פיתוח אישי בתחומי ההשכלה, התעסוקה, פיתוח קריירה, מעורבות ועוד.

מנכ"ל העירייה , מר אבי בן חמו ציין כי הזכייה בפרס הבינלאומי המכובד מעידה על מיקומה  של העיר כמובילת פרויקטי חדשנות.

ראש העיר נתניה, מרים פיירברג-איכר ציינה כי הצעירים שלנו הם דור העתיד. במיוחד עבורם הקמנו את מרכז הצעירים "הגג" – מתחם שוקק עם אנרגיות נהדרות ורוח רעננה המאגד בתוכו כל מה שצריך להתפתחות אישית ומקצועית, בתחומי היזמות, ההשכלה האישית והמעורבות הקהילתית.